Wednesday, April 22, 2015

How to be a member?

Hai semua!!
Ramai orang tanya, mahal ke nak join Shaklee ni??? Macam mana nak jadi pengedar??banyak ke modal nak kene kuarkan?? Kene buat Loan dengan bank ke?? Kene ada modal banyak ke nak beli stock-stock semua???

Well...well..well...

memang TAK MAHAL langsung ok...TAK PAYAH BUAT LOAN DENGAN BANK....TAK PAYAH ADA MODAL RIBU-RIBU pun boleh dek non oiii....

Modal untuk menjadi ahli Shaklee hanyalah RM68.90 plus RM10.60 postage. Bayaran ini adalah untuk seumur hidup. Best kan kurang dari RM 100. malah kurang dari RM 80.00. Seumur hidup pulak tu!!!!!


~~~ala...mahal lah kak RM 80.00 tu...tak ada ke free membership???hehehe

***ada dek non...Shaklee kan terbaik...suka bagi free-free kat orang....

~~~hahh???ada...camne kak nak dapat free membership ni?

***Ha....macam ni...adik kene buat pembelian produk Shaklee berjumlah 200 point (boleh call akak di 013-377 4637 untuk akak guide macam mana nak cukupkan order produk Shaklee sampai 200 point sampai dapat free membership ni <3)
Bagi yang nak daftar ahli Shaklee secara percuma, anda hanya perlu beli produk Shaklee berjumlah 200UV (anggaran RM680) dan anda terus layak jadi ahli Shaklee secara percuma SEUMUR HIDUP tak perlu renew apa-apa pun. Best nya...best nya....
Dan dengan daftar ahli Shaklee percuma dengan 200UV tu, anda turut dapat pulangan rebate tunai RM20++. Memang untung sungguh siapa yang daftar ahli Shaklee percuma ni...dah lah daftar percuma...lepas tu dapat rebate cash RM 20++ pulak tu!!!! Alahai rugi nye sapayang tak nak jadi ahli tu kan ;)
~~~Nak beli ape je kak nak cukupkan 200uv tu?
***Ha.....kalau nak tahu produk Shaklee apa yang sesuai untuk adik beli untuk cukupkan pembelian sehingga 200 point atau 200uv untuk layak daftar ahli Shaklee PERCUMA boleh contact akak di 013 377 4637. Akak akan suggest produk Shaklee apa untuk dibeli bersesuaian dengan keperluan adik

Ok last sekali, if dah jadi ahli, TAK ADA MINIMUM purchase yang diperlukan setiap bulan. Jadi dah jadi ahli ni terpulang la nak pakai untuk diri sendiri atau mula berniaga. Tak perlu maintain point pun setiap bulan. Tak payah lah nak pening2 kepala nak cukup kan point sebab nak maintain ahli sebab Shaklee tak ada minimum purchase. BEST kannnnnn.
nak tau apa yang lagi best???????
jom cepat-cepat contact saya...
<3 <3 -Sedia Membantu ANDA- <3 <3
Your Shaklee Independent Distributor,
ID: 930170
Fb: Fasihah Ramli
Fb page : Bekas Hijau
Call/sms/whatsapp: 013-377 4637
email: fasihah.ramli@gmail.com



No comments: